În plină criză provocată de pandemia de Covid-19, Profi România și United Way România își unesc forțele și sunt alături de vârstnicii izolați în această perioadă dificilă.

Persoanele de peste 65 de ani din Timișoara care nu se pot deplasa și nu au pe nimeni care să le ajute cu aprovizionarea pot primi produsele de care au nevoie acasă.

Cum? Primul pas este lista de cumpărături, apoi vârstnicii timișoreni pot suna la numărul de telefon 0356 406 517 și comanda va fi preluată de voluntarii United Way. Voluntarii cumpără produsele de la cel mai apropiat magazin Profi respectând toate regulile de igienă și siguranță, le aduc la ușa vârstnicilor, iar plata va fi realizată pe baza bonului fiscal.

Bătrânii reprezintă cea mai vulnerabilă categorie în fața îmbolnăvirii de Covid-19. Și așa încercați de greutăți, cu o sănătate șubredă și singuri, acum trebuie să trăiască în izolare. În condițiile actuale, când cea mai bună cale de prevenire a îmbolnăvirii este să limităm contactul cu alte persoane, vârstnicii au și mai mult de suferit și trebuie ajutați.

Implicarea și sprijinul partenerilor noștri sunt, în această perioadă, neprețuite. Acest proiect este realizat în colaborare cu voluntari ai organizațiilor Rotaract și Vă ajutăm din Timișoara.

Numai împreună putem fi mai puternici și ajutăm acolo unde este nevoie!

Regulamentul campaniei Vă ajutăm din Timișoara

Pilot în Timișoara

Cine se califică: Vârstnici cu vârsta peste 65 de ani și persoane cu dizabilități

Cum procedează cine solicită comanda de alimente:

  • Persoana care se califică apelează numărul de telefon 0356 406 517 în intervalul orar 9.00-18.00;
  • Beneficiarul are obligativitatea să furnizeze informatii reale;
  • Beneficiarul are obligativitatea sa anunte cu 24h inainte imposibilitatea receptionarii comenzii.

Call-center:

  • Voluntarul de la call center preia comanda; Află naturaproblemei: aprovizionare, consiliere,rețetă etc.
  • Întrebări la care voluntarul de la call center comanda ar trebui să fie pregătit să răspundă:
  1. Pachetele sunt gratuite? Raspuns: Nu.
  2. Pot să comand ce doresc sau sunt pachete gata pregătite? Raspuns: Se poate comanda ceea ce doriti, condiția fiind ca acea comandă să fie de minimum 50 de lei.
  3. Cum vă asigurați că nu mă contaminez? Raspuns: Voluntarul poartă echipament de protecție si respectă distanța indicata de 1,5-2 metri atunci când livreaza pachetul.
  4. De unde vin produsele? Raspuns: De la magazinele PROFI.
  5. Cum le voi plăti? Raspuns: Voluntarul vă dă bonul fiscal si dumneavoastra ii dați banii.
  6. Cum știu că este voluntarul dumneavoastră? Raspuns: Voluntarul poate fi identificat prin faptul că poartă mască de protecție cu sigla Profi și snur cu badge.
  7. În cât timp primesc produsele? Raspuns: Pachetele se livreaza a doua sau a treia zi după comanda, în funcție de gradul de incarcare al voluntarului.
  8. Când mai pot comanda? Raspuns: Se pot face maximum două comenzi pe săptamana.
  • Voluntarul de la call center care preia mesajul trebuie să precizeze următoarele:
  1. Lista de cumpărături trebuie să fie explicită: produs și cantitate;
  2. Apelantuluitrebuie să i se specificecă nu poate pretinde caprodusele să fie de o anumită marcă sau de la un magazin specific, că va primi ceea cevoluntarii găsesc în magazinele Profi. Apelantului trebuie sa i se ofere consultanta in constructia comenzii.
  3. Voluntarii nu pot transportacantități mari;
  4. Voluntarul poate fi identificat prin faptul că poartă mască de protecție cu sigla Profi pe ea si snur cu bage.
  5. Voluntarul îl sună pe beneficiar înainte de a livra comanda pentru ca acesta să aibă banii pregătiți. In cazul in care beneficiarul trebuie sa primeasca rest voluntarul trebuie sa fie la randul lui pregatit;
  6. Cel care refuză comanda sau are un comportament necorespunzător față de voluntar nu va mai putea beneficia de acest serviciu;
  7. Livrarea este gratuită.
  8. Beneficiarului i se va comunica numarul comenzii facute.
  9. Beneficiarului i se va comunica inainte cu 2h de inceperea cuparaturilor intervalul orar in care se va face livrarea.

Reguli generale:

  • Comanda se face în limita stocului disponibil în magazine;
  • Livrarea comenzii se face a doua sau chiar a treia zi, în funcție de disponibilitatea voluntarului și de numărul de comenzi pe care le are;
  • Pachetul va fi lăsat la ușa beneficiarului, păstrând distanța indicată de măsurile anticoronavirus pentru prevenție de 1,5-2 metri. Nu se vor atinge balustrade sau alte obiecte aflate pe traseul de livrare;
  • Voluntarul lasă pachetul în care se află și bonul fiscal, apoi persoana vârstnică îi dă banii respectand idicatiile voluntarului.
  • Voluntarul trebuie să aibă o atitudine civilizată și înțelegătoare față de vârstnic;
  • Beneficiarul trebuie sa aiba o atitudine civilizata si intelegatoare fata de voluntar si sa respecte indicatiile acestuia;
  • Nu se fac comenzi care presupun produse de tip alcool, țigări, sau preluarea de colete, există firme specializate pentru aceste servicii.